HOPI Holding je rodinná firma řízená profesionálním managementem. Svým dceřiným společnostem holding poskytuje stabilní zázemí, společné hodnoty i možnost vzájemného sdílení služeb a informací.
Sledujte nás na LinkedInuJSME PŘEDNÍ ČESKÁ RODINNÁ FIRMA PŮSOBÍCÍ V OBLASTI LOGISTIKY, POTRAVINÁŘSTVÍ A ZEMĚDĚLSTVÍ V EVROPSKÉM REGIONU.
🇨🇿 🇸🇰 🇭🇺 🇵🇱 🇷🇴 🇩🇪 🇭🇷
NAŠE PRÁCE ZAČÍNÁ A KONČÍ LIDMI. VŽDY TO TAK BYLO A VŽDY BUDE.
Síla HOPI spočívá v našem rodinném přístupu, kde je důvěra základem našich vztahů s klienty, partnery i kolegy. Věříme, že opravdové vztahy a etické jednání jsou základem udržitelného podnikání, a snažíme se je uplatňovat ve všem, co děláme.
Naší vizí je vybudovat největší středoevropskou logistickou skupinu, která díky své technologické vyspělosti, orientaci na zákaznický servis, kvalitu a schopnosti poskytovat komplexní službu bude přednostní volbou a nositelem konkurenční výhody.
Naší vizí je vytvářet produkty, které budou vynikat svou kvalitou, chutí a designem. Orientací na inovace sledující tržní trendy, vyspělou obchodní strukturou a výjimečnou marketingovou podporou budeme vytvářet „love brands“, tedy výrobky, které zákazníci milují.
Naší vizí je být leaderem v produkci biomléka v Evropě přístupem založeným na trvale udržitelném zemědělství, tedy úctě k půdě, zvířatům a lidem. Ostatní produkci rozvíjet s ohledem na potřeby potravinářské divize skupiny se zohledněním lokálních možností a příležitostí. Na farmách vytvářet takové prostředí, abychom mohli obsah naší činnosti atraktivním edukativním způsobem postupně zpřístupňovat i široké veřejnosti.
Chceme spoluvytvářet svět, ve kterém všichni chceme žít. Proto děláme racionální kroky ke snižování naší CO2 stopy a zároveň se zaměřujeme na aspekty našich sociálních (S) a správních (G) odpovědností. Více se dozvíte v našem ročním ESG reportu ve formátu PDF.
Naší ambicí je být lídry ve všech oblastech, v nichž působíme. Vybudujeme holdingovou společnost středoevropského významu zaměřenou na logistiku, potravinářství a zemědělství. Chceme, aby si nás naši partneři vybírali pro vysokou úroveň naší zákaznické péče a spolehlivost, a naši zákazníci pro výjimečnou kvalitu našich výrobků.
David & Martin Piškaninovi
Oceněná aplikace HIP zajišťuje, že všechny důležité informace máme vždy na dosah ruky. Ulehčuje nám spolupráci a zlepšuje pochopení potřeb a názorů druhých.
ZAJIŠŤUJEME CELOU VERTIKÁLU. OD VÝROBY PO DODÁNÍ.
Ten jeden originální selský jogurt Hollandia na vašem stole prošel pečlivýma rukama našich kolegů. Od farmářů z Otročína, přes výrobu v Krásném údolí, až po HOPI logistiku, která jej dostala do vašeho obchodu. Podívejte se na cestu jogurtu: Z farmy na stůl.
A v tom je síla HOPI.
Značka HOPI je to, co tu po nás zůstane. S tímto vědomím fungujeme již 33 let a pracujeme na tom, aby to tak bylo dalších 33 let.
Struktura nás posiluje. Proto máme Etický kodex, naše značky chápou svůj účel díky Brand Guide a pravidelně vysíláme ze studia HOPI Connect.
Prostřednictvím motivovaných zaměstnanců a s využitím moderních technologických nástrojů chceme vytvářet produkty v podobě služeb nebo fyzických výrobků požadovaných trhem, které umožní skupině generovat zdroje pro svůj dlouhodobý rozvoj a zároveň přinášet přidanou hodnotu společnosti, ve které žijeme.
Martin & David Piškaninovi
HODNOTY HOPI
Neustále posouvám sebe i firmu.
Jsme tým plný inovativních a aktivních lidí, kteří hledají nové příležitosti a přemýšlí mimo zaběhnuté mantinely. Neustále se rozvíjíme a společně pracujeme na dlouhodobě udržitelných řešeních. Stále se posouváme vpřed, abychom neustále rostli a zdokonalovali se. Každý z nás se zaměřuje na svůj osobní růst a rozvoj, protože víme, že naše nejlepší verze přináší úspěch nejen jednotlivcům, ale i celému týmu HOPI.
Umím pracovat se zpětnou vazbou, dávat ji druhým a reagovat na ni.
Klademe velký důraz na otevřenost zpětné vazbě. Vítáme a aktivně vyhledáváme zpětnou vazbu od našich zaměstnanců, zákazníků a dalších zainteresovaných stran. Bereme ji jako cenný nástroj pro zlepšování našich procesů a služeb. Otevřenost zpětné vazbě je jednou z našich hlavních firemních hodnot, kterou podporujeme prostřednictvím pravidelných setkání, anket a možnosti přímého dialogu. Chceme se neustále učit a růst, a zpětná vazba je nedílnou součástí tohoto procesu.
Jiří Mlích o otevřenosti zpětné vazbě
Vím, proč to dělám, a dává mi to smysl.
Děláme moderní svět tím, čím je. Naše podnikání se pohybuje v oblastech, které jsou nezbytné pro fungování současné společnosti a přinášejí prospěch všem jejím členům. Snažíme se najít efektivní a udržitelná řešení ve všech našich aktivitách.
Věnujeme zvláštní pozornost našim zákazníkům, zaměstnancům, jednotlivcům i týmům, a také jsme aktivní v projektech, které mají pozitivní vliv na životní prostředí a společnost jako celek. Společně tvoříme smysluplnou a zodpovědnou budoucnost, která přesahuje hranice podnikání.
Spoluvytvářím důvěryhodné prostředí a produkty, které máme všichni rádi.
PARTNEŘI NA SPOLEČNÉ MISI
Během naší cesty jsme se spojili s partnery, se kterými naplňujeme společnou vizi pro budoucnost.