HOPI Holding | Logistika, potravinářství, zemědělství

Opíráme se o silnou vizi, profesionální management a rodinné principy.

HOPI Holding je rodinná firma řízená profesionálním managementem. Svým dceřiným společnostem holding poskytuje stabilní zázemí, společné hodnoty i možnost vzájemného sdílení služeb a informací.

Sledujte nás na LinkedInu

JSME PŘEDNÍ ČESKÁ RODINNÁ FIRMA PŮSOBÍCÍ V OBLASTI LOGISTIKY, POTRAVINÁŘSTVÍ A ZEMĚDĚLSTVÍ V EVROPSKÉM REGIONU.
🇨🇿 🇸🇰 🇭🇺 🇵🇱 🇷🇴 🇩🇪 🇭🇷

1947

Narození zakladatele, Františka Piškanina

1992

Založení HOPI. První prodejna potravin v Karlových Varech.

1999

Zaměření na služby 3PL logistiky.

2000

Začátek mezinárodní expanze.

2012

Vstup do sektorů potravinářství a zemědělství.

2013

Dokončení CEE expanze (CZ, SK, HU, PL, RO).

2017

Vstup do logistiky mořských plodů.

2020

Expanze do gastronomického byznysu.

2021

Založení globální přepravní služby.

2023

Spuštění inovací v potravinářském sektoru.

2025

HOPI slaví 33. výročí.

NAŠE PRÁCE ZAČÍNÁ A KONČÍ LIDMI. VŽDY TO TAK BYLO A VŽDY BUDE.

Všichni jsme oneHOPI

Síla HOPI spočívá v našem rodinném přístupu, kde je důvěra základem našich vztahů s klienty, partnery i kolegy. Věříme, že opravdové vztahy a etické jednání jsou základem udržitelného podnikání, a snažíme se je uplatňovat ve všem, co děláme.

Supply Chain divize

Naší vizí je vybudovat největší středoevropskou logistickou skupinu, která díky své technologické vyspělosti, orientaci na zákaznický servis, kvalitu a schopnosti poskytovat komplexní službu bude přednostní volbou a nositelem konkurenční výhody.



Potravinářská divize

Naší vizí je vytvářet produkty, které budou vynikat svou kvalitou, chutí a designem. Orientací na inovace sledující tržní trendy, vyspělou obchodní strukturou a výjimečnou marketingovou podporou budeme vytvářet „love brands“, tedy výrobky, které zákazníci milují.


Zemědělská divize

Naší vizí je být leaderem v produkci biomléka v Evropě přístupem založeným na trvale udržitelném zemědělství, tedy úctě k půdě, zvířatům a lidem. Ostatní produkci rozvíjet s ohledem na potřeby potravinářské divize skupiny se zohledněním lokálních možností a příležitostí. Na farmách vytvářet takové prostředí, abychom mohli obsah naší činnosti atraktivním edukativním způsobem postupně zpřístupňovat i široké veřejnosti.


Je důležité, co po sobě zanecháme

Chceme spoluvytvářet svět, ve kterém všichni chceme žít. Proto děláme racionální kroky ke snižování naší CO2 stopy a zároveň se zaměřujeme na aspekty našich sociálních (S) a správních (G) odpovědností. Více se dozvíte v našem ročním ESG reportu ve formátu PDF.

Naše vize

Naší ambicí je být lídry ve všech oblastech, v nichž působíme. Vybudujeme holdingovou společnost středoevropského významu zaměřenou na logistiku, potravinářství a zemědělství. Chceme, aby si nás naši partneři vybírali pro vysokou úroveň naší zákaznické péče a spolehlivost, a naši zákazníci pro výjimečnou kvalitu našich výrobků.

David & Martin Piškaninovi

Hip, Hip, Hurá!

Oceněná aplikace HIP zajišťuje, že všechny důležité informace máme vždy na dosah ruky. Ulehčuje nám spolupráci a zlepšuje pochopení potřeb a názorů druhých.

ZAJIŠŤUJEME CELOU VERTIKÁLU. OD VÝROBY PO DODÁNÍ.

1/ Nechat růst

Všechno to začíná na farmách, kde je příroda nejblíže. Provozujeme dvě technologicky inovativní farmy v Malontách a Otročíně, které patří mezi největší producenty bio-mleka ve střední a východní Evropě. Jejich mléko je hlavním dodavatelem legendárního Selského jogurtu Hollandia.

2/ Kvalitně vyrobit

Naše známé značky nabízejí produkty té nejvyšší kvality, které naši zákazníci milují. Selský jogurt Hollandia je nejoblíbenější jogurt v České republice, Mix&Share vytváří lahodné antipasti a Cibule Bistro představuje revoluci v oblasti krabičkového jídla bez kompromisů.

3/ S péčí pohlídat

Největší divizí v HOPI je bezesporu HOPI Logistics, lídr ve střední a východní Evropě a poskytovatel udržitelných logistických řešení, včetně dopravy, skladování, VAS a fulfillmentu pro největší světové FMCG společnosti. Klíčovým prvkem je zajištění bezpečnosti zboží během celého procesu a udržování požadovaného teplotního řetězce od -25 °C do +25 °C.

4/ Efektivně dodat

A v neposlední řadě je doručení tím, na čem opravdu záleží, a my víme, doručit. HOPI Logistics se pyšní moderní flotilou vlastních vozidel, která pokrývá CEE a DACH zónu. HOPI Global Solution zajišťuje mezinárodní přepravu zboží po moři, vzduchu, železnici a silnici. A nejnovější revoluce na trhu: lednice EatSmart, která mění způsob, jakým funguje firemní stravování.

Podívejte se na celý proces ve filmu „Z farmy na stůl“

Ten jeden originální selský jogurt Hollandia na vašem stole prošel pečlivýma rukama našich kolegů. Od farmářů z Otročína, přes výrobu v Krásném údolí, až po HOPI logistiku, která jej dostala do vašeho obchodu. Podívejte se na cestu jogurtu: Z farmy na stůl.

A v tom je síla HOPI.

NAŠE DOBRÉ JMÉNO JE PRO NÁS VŠÍM.

Značka HOPI je to, co tu po nás zůstane. S tímto vědomím fungujeme již 33 let a pracujeme na tom, aby to tak bylo dalších 33 let.

Struktura nás posiluje. Proto máme Etický kodex, naše značky chápou svůj účel díky Brand Guide a pravidelně vysíláme ze studia HOPI Connect.

Naše mise

Prostřednictvím motivovaných zaměstnanců a s využitím moderních technologických nástrojů chceme vytvářet produkty v podobě služeb nebo fyzických výrobků požadovaných trhem, které umožní skupině generovat zdroje pro svůj dlouhodobý rozvoj a zároveň přinášet přidanou hodnotu společnosti, ve které žijeme.

Martin & David Piškaninovi

HODNOTY HOPI

PODNIKAVOST

Neustále posouvám sebe i firmu.

Jsme tým plný inovativních a aktivních lidí, kteří hledají nové příležitosti a přemýšlí mimo zaběhnuté mantinely. Neustále se rozvíjíme a společně pracujeme na dlouhodobě udržitelných řešeních. Stále se posouváme vpřed, abychom neustále rostli a zdokonalovali se. Každý z nás se zaměřuje na svůj osobní růst a rozvoj, protože víme, že naše nejlepší verze přináší úspěch nejen jednotlivcům, ale i celému týmu HOPI.

David Piškanin o podnikavosti

OTEVŘENOST ZPĚTNÉ VAZBĚ

Umím pracovat se zpětnou vazbou, dávat ji druhým a reagovat na ni.

Klademe velký důraz na otevřenost zpětné vazbě. Vítáme a aktivně vyhledáváme zpětnou vazbu od našich zaměstnanců, zákazníků a dalších zainteresovaných stran. Bereme ji jako cenný nástroj pro zlepšování našich procesů a služeb. Otevřenost zpětné vazbě je jednou z našich hlavních firemních hodnot, kterou podporujeme prostřednictvím pravidelných setkání, anket a možnosti přímého dialogu. Chceme se neustále učit a růst, a zpětná vazba je nedílnou součástí tohoto procesu.

Jiří Mlích o otevřenosti zpětné vazbě

SMYSLUPLNOST

Vím, proč to dělám, a dává mi to smysl.

Děláme moderní svět tím, čím je. Naše podnikání se pohybuje v oblastech, které jsou nezbytné pro fungování současné společnosti a přinášejí prospěch všem jejím členům. Snažíme se najít efektivní a udržitelná řešení ve všech našich aktivitách.

Věnujeme zvláštní pozornost našim zákazníkům, zaměstnancům, jednotlivcům i týmům, a také jsme aktivní v projektech, které mají pozitivní vliv na životní prostředí a společnost jako celek. Společně tvoříme smysluplnou a zodpovědnou budoucnost, která přesahuje hranice podnikání.

Petr Novák o smysluplnosti

DŮVĚRA

Spoluvytvářím důvěryhodné prostředí a produkty, které máme všichni rádi.

Při každém kroku se snažíme vytvořit prostředí, ve kterém naši zákazníci nejenže využívají naše služby a produkty, ale také jim plně důvěřují a cítí se skvěle. Chceme, aby naše společnost byla nejen obyčejnou firmou, ale i skutečným lovebrandem, který si získává srdce a mysl všech, kdo s námi přicházejí do styku.

Klademe velký důraz na kvalitu našich výrobků. Snažíme se projevovat péči o naše zaměstnance i zákazníky, aby věděli, že jsou pro nás důležití. Podporujeme týmovou spolupráci a otevřenou komunikaci ve firmě.


Martin Piškanin o důvěře a společenské odpovědnosti

PARTNEŘI NA SPOLEČNÉ MISI

Během naší cesty jsme se spojili s partnery, se kterými naplňujeme společnou vizi pro budoucnost.

FBN
BDO
BPW
G0M
CSOB
CS
KB